فرم پیگیری سفارش :

برای پیگیری سفارش، لطفا شماره سفارش و آدرس ایمیل خود را در کادرهای زیر وارد کرده و دکمه پیگیری را فشار دهید. شماره سفارش از طریق رسید و ایمیلی که به شما ارسال شده در اختیارتان قرار گرفته است.

پست پیشتاز برای سفارش‌های خارج از شهرهای تحت پوشش سرویس تحویل اکسپرس 196 مارکت در نظر گرفته شده است.
پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ا تا 4 روز کاری است.
برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند، در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر می‌رسد.

در مورد کالاهای گروه فرش، در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند.

شرایط عودت کالا:

1-در شرایطی که هر گونه عیب و نقصی که با هماهنگی 196 مارکت مشهود باشد و قصور آن توسط مجموعه پذیرفته شود،کالا توسط 196 مارکت مرجوع شده وهزینه ارسال و مرجوعی کالا نیز پرداخت میگردد.(حداکثر تا 72 ساعت بعد تحویل کالا).

جهت عودت کالا می توانید با قسمت پشیتبابی تماس حاصل فرمایید.

2-زمانیکه کالا شامل گارانتی بوده مدت آن به پایان نرسیده باشد در صورت هر گونه ایراد فنی با قسمت پشتیبانی برای راهنمایی تماس حاصل فرمایید.

3- درصورتیکه کالا دارای مشکل خاصی نبوده و مشتری پس از تحویل کالا از خرید آن منصرف شده هزینه مرجوع کالا به عهده مشتری می باشد.ضمنا هرگونه ضرر و زیان احتمالی در انتقال کالا بر عهده مشتری می باشد. ودر صورت استفاده از تخفیف در هنگام خرید ، مبلغ تخفیف از آن کسر شده و پرداخت می گردد.

سفارش‌ها در شهر تهران مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته وجود دارد و سفارش‌‌‌‌های با ارزش بیش از ده میلیون تومان در شهر تهران رایگان ارسال می‌شوند.
در ایام جشنواره، جهت رفاه و آسودگی حال مشتریان عزیز ساکن شهر تهران، امکان انتخاب ارسال توسط پست (علاوه بر ارسال اکسپرس) نیز وجود خواهد داشت و همانند سفارش‌های اکسپرس در صورتی که ارزش سفارش بیش از ده میلیون تومان باشد ، ارسال آن رایگان است ولی برای سفارش‌های زیر ده میلیون تومان مطابق تعرفه پست در هنگام ثبت سفارش هزینه ارسال دریافت خواهد شد و همچنین پرداخت آنلاین (اینترنتی) برای سفارش‌هایی که با این سرویس ارسال میشوند الزامی است.
این سفارش‌ها با زمان تقریبی بین 1 تا 4 روز کاری و با قابلیت رهگیری سفارش و بدون امکان انتخاب بازه‌ی زمان تحویل خواهد شد.

سفارش‌ها در شهر کرج، مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده خواهد شد.

سفارش ها در مراکز توزیع شهرستان مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده می شود.

سفارش ها در مراکز توزیع شهرستان مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده می شود.
ارسال کالاهای خاص برای شهرهای مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان

لازم به ذکر است زمان تحویل برخی کالاها که قابلیت ارسال هوایی ندارند، در این شهرها متفاوت است و بسته به فاصله شهر ممکن است بعد از 3 تا 5 روز کاری، به دست مشتری برسد. بنابراین توصیه می‌شود اگر مشتری قصد خرید محصولات مختلفی را دارد، چنین کالاهایی را در سبد خرید جداگانه‌ای ثبت کند تا سایر کالاهای درخواستی طبق برنامه زمانی بالا ارسال شوند و تنها کالاهایی که امکان ارسال هوایی نداشته‌اند، دیرتر دریافت شوند. این کالاها به شرح زیر است.

برخی لوازم خودرو مانند انواع اسپری‌ها، انواع روغن، مکمل‌های سوخت، باطری خودرو و کپسول اطفا حریق
برخی ابزار برنده و خطرناک مانند انواع اره و اره زنجیری، کارد و چاقو، قیچی، کاتر، چاقوی سفری، تفنگ اسباب‌بازی
برخی کالاهای قابل اشتعال مانند انواع تافت مو، انواع اسپری، عطر و ادوکلن، اسپری خوشبوکننده هوا، اجاق‌های پیک‌نیک و کمپرسور هوا
برخی کالاهایی که ممکن است باعث بروز اختلال در پرواز شوند مانند اسپیکر (بلندگو)، هارددیسک اکسترنال، پرینترهای لیزری، پاور‌بانک و پخش‌کننده‌های خانگی ، ساب ووفر، سینمای خانگی و آمپلی‌فایر
برخی مواد شوینده و تمیزکننده مانند کیت تمیزکننده، شوینده ظروف، تمیزکننده سطوح و شیشه‌پاک‌کن

سفارش ها در مراکز توزیع شهرستان مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده می شود.
شهرهای اصفهان، شاهین‌شهر، نجف‌آباد و بهارستان تحت پوشش سرویس تحویل اکسپرس دیجی‌کالا هستند.

سفارش ها در مراکز توزیع شهرستان مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده می شود. شهرهای رشت، انزلی، لاهیجان،کوچصفهان، لنگرود، آستانه اشرفیه و خمام شامل این طرح می‌شوند.

نکات

– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی 196 مارکت،

      پیش از این ماموران توزیع سفارش با هدف تسهیل فرایند خرید و همراهی بیش‌تر با مشتریان، تعداد زیادی از سفارش‌ها را درب واحد تحویل می‌دادند، اما درحال حاضر محل تحویل سفارش به درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تغییر پیدا کرده است.

     دلیل اتخاذ این تصمیم به دریافت شکایات متعدد از مدیران ساختمان‌ها، برخی محدودیت‌های موجود و اجتناب از مواردی که ورود به ساختمان‌ها می‌تواند ایجاد کند، مربوط می‌شود. از جمله‌ی این موارد می‌توان به قوانین محدوده‌های شخصی و خصوصی، فضاهای مشترک آپارتمان‌ها و ورود به برخی مجتمع‌های مسکونی، اماکن تجاری، فرهنگی یا دولتی، اشاره کرد.
تحویل رایگان فقط شامل سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از ده میلیون تومان و در شهر تهران می‌شود. هزینه ارسال سفارش‌های ده میلیون برای همه نقاط شهر تهران 50/000 تومان ثابت است.(به جز کالاهای حجیم)

– هزینه ارسال برای شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، طبق تعرفه باربری و برای سایر نقاط کشور براساس تعرفه پست است.

– اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

– لازم است در شهرهای تحت پوشش اکسپرس تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.

– برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در شهرهای تحت پوشش اکسپرس، در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود پس از تکمیل پرداخت و تحویل کالا، سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده آسیب فیزیکی کالا، در اولین فرصت از طریق تلفن 77393905 // 77393904- 021 ، یا ارسال ایمیل از طریق صفحه “تماس با ما” این موارد به خدمات پس از فروش196 مارکت اطلاع داده شود.

– در صورت ارسال کالاهای گروه فرش توسط تحویل اکسپرس 196 مارکت، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

– باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند  تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

– مبلغ سفارش‌ها فقط در تهران به صورت تحویل درب محل می باشد و در سایر شهرستان ها  امکان پذیر نیست، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

شرایط ارسال لوازم سنگین یا حجیم

– لوازم  سنگین و کالاهای حجیم یا بزرگ زیر، به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد.
لازم به ذکر است که لوازم خانگی ذیل، در تهران و حومه (اسلام شهر، قرچک، ورامین، رباط کریم، شهر قدس، شهریار، ملارد، نسیم شهر، پاکدشت، اندیشه، باقر شهر، چهاردانگه، پیشوا، پردیس، کهریزک، فشم و شهر جدید پرند) و بیشتر مناطق استان البرز (به غیر از هشتگرد، کردان، نظرآباد و برغان) توسط تیم توزیع 196 مارکت و به طور توافقی ارسال می‌شوند.

_ پکیج شوفاژ دیواری

_ کولر آبی
_ اجاق گاز
_ ماشین ظرفشویی
_ رادیاتور
_ حوله خشک کن
_ کولر گازی
_انواع پمپ

– ارسال این نوع کالاها، در تهران و حومه تحت پوشش تحویل یک روزه 196 مارکت هستند و مشمول هزینه 150 هزار تومان هزینه ارسال است و به صورت پس کرایه ( پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) انجام می‌شود.در سایر شهر ها باتوجه نرخ باربری اخذ میشود.

– لازم است چنین سفارش‌هایی، پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.
– اگر ارسال سفارش مشمول هزینه باشد (سفارش‌های با مبلغ زیر ده میلیون در روش تحویل اکسپرس یا سفارش‌های که از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال می‌شوند) هزینه ارسال در فاکتور درج می‌شود و دریافت هرگونه مبلغ اضافی هنگام تحویل کالا تخلف محسوب می‌شود. در صورت مشاهده چنین مواردی لطفاً مراتب را جهت پیگیری از طریق ایمیل mortezakahani.196@gmail.com به 196  مارکت  اطلاع دهید.

– باربری یا ماموران ارسال 196 مارکت تنها مسوول تحویل سفارش هستند و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند کولر آبی، پکیج شوفاژ دیواری و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد.

در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

باربری برای لوازم  سنگین یا بزرگ مانند کولر ابی و گازی، پکیج، رادیاتور، اجاق گاز و فرتوکار،  و سایر دستگاه‌های حجیم است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد.

‫0/5 ‫(0 نظر)